Thursday, October 18

Jelajah Tiga Negara ( 3 Nation )

Malaysia , Singapore Dan Thailand

Satu perjalan tanpa pengalaman , tanpa pengatahuan , tanpa asas dan tanpa pengajaran dari pihak lain.... Saya menjejaki 3 negara tanpa batas ... Hujan , panas dan sejuk saya redah ... disini Gambar saya kongsikan utuk kita bersama belajar ... Supaya anda dapat berkongsi pengalaman dengan saya sekali ...

Pada dulu nye saya sudah , siapkan blog saya sendiri . Tetapi kerana masa yang tak mengizinkan saya biarkan blog saya tersebut, Tapi anda boleh link kan , pengalaman saya dan perjalanan saya tersebut di link ini :-
http://ridervesys.blogspot.com/2012/07/journey-start-3-nation-malaysia.html

Perjalan Dari Kuala Lumpur - Johor Bharu - Singapore - Tanjung Pia - Kuantan - Kota Bharu - Hatyai - Kuala Lumpur 




















Anda boleh Link untuk lebih Detail bagi Jelajah ini ... Sekian Berjumpa kita di satu lagi jelajah akan datang ... Kamera &  Lensa Tetap saya rakamkan untuk kita berkongsi bersama.




No comments:

Post a Comment