Wednesday, October 17

Kamera & Lensa ... Terhasilah GAMBAR....

"DUNIA LENSA "


KUALA LUMPUR

Salam Sejahtera kepada semua rakan-rakan sekalian . Sebelum itu saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu  ... nama saya Irman atau dikenali dengan nama Jebat.... Facebook saya http://www.facebook.com/mohdirman a.k.a Panglima Jebat Durhaka. Hobi saya menunggang motorsikal berkuasa tinggi Kawasaki Versys dan merakamkan penjalanan kembara saya. Saya hanya ingin berkongsi gambar dengan anda dan pengalaman saya  . Blog ini saya paparkan GAMBAR dari lensa saya , untuk saya kongsikan dengan anda semua . Dari  Penglihatan saya , Kamera & Lensa ... Terhasilah GAMBAR.... Bagaimana anda mentafsirkan gambar tersebut terpulang pada diri anda sendiri ...  Saya pun masih lagi baru dalam bidang PHOTOGRAPHER .. Saya suka berjalan dan merakamkan suasana , aksi , kelakuan dan berbagai lagi benda lain sebagai kenangan . Dalam gambar ada cerita tersendiri . Perkongsian saya hanya untuk saya rakamkan dan berkongsi dengan anda semua . Tidak salah kalau kita berkongsi. Ilmu itu ibarat air yang melimpah ... Bagaimana kita hendak menadah air tersebut ... terpulang ... bagi saya , ini sahaja yang dapat saya paparkan dan berkongsi dengan anda semua ... hasil perjalan dan jelajah saya dalam bidang permotoran dan photographer.


Last Year October 2012





Impian KL - London 



First Ride To PD with Group 45ers






Bike Expo Shah Alam 2011








 Sekian Sesi Perkenalan .... Saya akan uploadkan lagi GAMBAR dan perjalan Dunia-lensa saya akan datang. Terima kasih kerana sudi menbaca blog saya yang tak seberapa ini....











No comments:

Post a Comment